Lördag va bra


Mamma & pappa va i Sthlm tors-söndag. Jag & Alex fick vår säng & en massa hjälp i lägenheten, Erica blev av med en massa grejer i hennes å så hann vi mysa en hel del!

I lördags käkade vi hotellfrukost fast hemma, va på media markt å köpte oss en ny tv, mamma & pappa gav mig en micro i födelsedagspresent, jag färgade & klippte mammas hår, vi käkade varmrökt lax & drack rose, jag & Erica råkade ha nästintill exakt likadana kläder på oss, vi kollade på Tyskland-Portugal på Norra Bantorget osv. En lagom chill & innehållsrik dag.

Jag älskar er, mamma & pappa! ❤

 image description

image description



image description

image description

image description

image description

image description

image description
Erica drar skämtet "Rosé till rose(r)" å tycker själv att det är askul!

image description

image description

image description

image description

image description

image description







Kommentarer
Postat av: Jalde

Becc! Vart har du köpt din skinnjacka? Jag har provat några här i stan men de sitter inte så snyggt som din. :/

2012-06-13 @ 12:55:08
URL: http://lifeoftaini.se
Postat av: Pernilla

Fina kort =) så roligt när man kom till kortet med Carina & Ronny, har ni sett killen till höger? Ingen ni kände eller? För i isåfall skit kul, garvade som bara den.

2012-06-13 @ 20:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0