Cash is king?


Det är inte bara Bella som tjatar på mig om bloggen längre.. så något inlägg då & då borde jag väl kunna bjuda på.

Idag tänkte jag skriva om något så roligt som räkningar från telenor. Weeiihoo va?

Jag betalar min teleräkning via autogiro. Den 26 juli fick jag ett sms om att min räkning inte va betald, ett ocr nummer & ett bankgiro. Tänkte att de va lite konstigt eftersom det fanns pengar på kontot. Men men.. jag betalade. När jag kollade på kontohistoriken sen så hade det visst dragits innan. 814:- den 25 juli & 814:- den 26 juli. Antog att dom rättar till det till nästa faktura å tyckte att de ändå kunde va lite skönt å redan ha betalt för augusti. Nu.. för någon dag sen fick jag en pappersfaktura med en påminnelse för att jag inte hade betalt in de pengar som skulle va inne den 25 juli med en extra påminnelseavgift på 50kr. What? Ringde dit å de va fel såklart! Men va fan, hur mkt pengar ska dom lura mig på!?


Visst e de roligt när jag bloggar?



Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är roligt när du bloggar :D

2012-08-20 @ 20:50:12
Postat av: Bella

Äntligen!!!

2012-08-21 @ 08:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0