Att bli med lägenhet


Fan, jag har kärat ner mig i en lägenhet. Jag kollar bilderna om & om igen när jag sitter vid datorn, jag drömmer om bilderna & planerar möbler när jag jobbar, jag pratar med kunder om området, jag önskar innerligt att det va läge nu (eller att det är inflytt om ganska lång tid. typ april?). Fuck va jag vill ha den. Den är typ perfekt! Förrutom att den ligger på 3e våningen utan hiss (jag har typ lovat mamma å pappa att dom ska slippa flytta till eller ifrån en lägenhet utan hiss igen), att balkongen är lite liten &.. nä, de va inget mer. Inte så mkt att klaga på va? Ja å så måste toan göras om & kanske byggas ut (ni förstår att jag tänkt). Men de är ingen kris & inget mina nära inte kan fixa.

1 600 000:-
1900:- /mån
57kvm
3 rum
2,70 i takhöjd
Balkong i söderläge
50 meter till tunnelbanan
Supernära till söder, naturen (Alex krav), till mitt jobb osv.

Å så ska det byggas massor runt vilket i sin tur betyder att värdet på lägenheten förmodligen stiger rätt rejält! ;)


JAG VILL HA!




Kommentarer
Postat av: Erica

Du glömde nämna att jag kommer bo 100 meter ifrån :P

2011-09-29 @ 22:04:02
URL: http://ericaronnysdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0