Vad betyder mest?


Idag känner jag mig tom. Ni vet när man vaknar upp med ångest å tänker på vad som egentligen är viktigt.

Jag tänker på vilka jag vill ha nära, på var jag vill jobba, om jag vill spela handboll, var jag vill bo.

Jag tänker på julafton, dagen innan & dagen efter. Lilljul är vår familjedag, julafton med släkten i Tingsryd & juldagen med släkten i Helsingborg. Eller tvärt om. Det är den finaste helgen på året (även om jag tidigare antytt att eksjöbeach har samma status). Vet inte hur jag jobbar ännu. Kanske blir jag fast i Stockholm utan familj, utan släkten. Värt det? Inte för fem öre. Det gör ont i hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Elin

Det gör ont i mig med eftersom jag också eventuellt ska jobba på julafton. haha!

2011-10-20 @ 10:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0