Sovmorgon


Fast det är alltid samma sak när jag är uppspelt. Jag kan inte sova. Vaknade i panik å tänkte att lägenheten kanske inte va så bra ändå. Gick & hämtade informationsbladet, kollade alla hemnets lägenheter å jo. Den är SÅ bra!

Har varit vaken en timme nu. Tredje världskriget pågår i mitt huvud. För & nackdelar, vad kommer banken säga idag.. Osv. Jag är lite spänd, nervös & förväntansfull. Nu va det som sagt minst 20 andra som också va intresserade så jag borde kanske inte börja möblera ännu.

Sugen på kaffe. Kanske borde jag tvångssova lite till. Jag har ju längtat efter sovmorgon. Nästa gång är inte ens planerad. Jag ser den inte i min kalender. Så.. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0