Fett olyckligt kär



Jag är upp över öronen kär. Inget spott i ansiktet, snarare en fet välkomnande kram.

Balkongen va inte alls liten, som jag trodde. Toan kan jag till å med stå ut med utan renovering. Rummen va större i verkligheten än på bild. Allt va typ perfekt. 200 meter till Erica, 50 meter till tuben.

Men så är det jag å 20 andra som är intresserade. Frågan är bara hur långt man ska gå.. Ja, å när alex ska svara i telefon så jag kan berätta att mitt hjärta inte längre bara tillhör honom. Vill du dela min kärlek?

1. Jag mäter om en bäddsoffa kan få plats. Mamma å pappa ska få sova gott när dom hälsar på.
2. Lite ledsen för att lägenheten va sååå fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0