Dagen efter min dag



I fredags vaknade jag upp med ett leende på läpparna. Tina låg bredvid mig, Erica på soffan & mamma å pappa på hotell bara några 100 meter bort. Underbart. Som sagt.. när jag blir rik ska jag köpa ett hus till m & p i stockholms skärgård!

Vi började med hotellfrulle på Park Inn. Gott, mysigt å precis som det ska va.

Sen gick vi hem till Skeppsmäklargatan. Kollade bröllop, packade om Ericas väska, pn:ade på soffan & fixade iordning oss.





Sen tog vi båten över till Söder.











Vi promenerade en bit & slog oss sedan ner på Kvarnens uteservering. En fet kall cider, stekande sol & a hole lot of människor. Älskar Sthlm!







Vi satt där ett tag innan vi åkte tillbaka till SeaCity för käk.









Vi bytte kläder.



Å sen åkte vi till Eriksdalshallen för handboll. Hammarby-Stavsten.



21 & 10 verkar ha något ihop.



Efter matchen tog vi oss upp till Och himlen därtill för ett glas.













Sist men inte minst tog vi en kvällsmat på Georges. Familjebild å grejer innan vi sällade med Tina till bussen & Erica till flyget.





Sa jag att det va den bästa födelsedagen någonsin? Den bästa dagen efter födelsedagen också.
Jag älskar min familj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0