Som det kan gå



Alex har varit hos mig å jag har inte riktigt prioriterat bloggen. Ikväll pallar jag inte heller så mkt men jag bara måste berätta om en rolig grej som hände under Alex sthlms vistelse.


Jag jobbar & Alex möter upp vänner på stan. När han ska hem är det rusningstrafik & trångt på tunnelbanan. Han pressar sig in men när dörrarna stängs fastnar väskan. Inte hela men två remmar som hänger ner.





Han försöker dra bort väskan. Andra hjälper honom. Ingen lyckas. Nu till det roliga. Vid nästa station & stationen efter där Alex skulle hoppat av öppnas dörrarna på andra sidan så A blir tvungen att åka vidare tills dörrarna öppnas på rätt sida. Fast med väskan i fel dörr. Haha. Jag ser det framför mig å tycker att det är sjukt kul. Ser folk hoppa av en efter en, vagnen blir tom & där står Alex kvar.. med väskan i dörren. haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0