I´m movin



Jag trodde att jag skulle lyckas hitta någon jag känner.. eller någon som känner någon som skulle vilja hyra min lägenhet i andrahand. Det gick inte riktigt så smidigt så jag la ut en annons på blocket. I panik skrev jag både mail & telenr. Det borde jag inte gjort för jäävlar va jag har blivit nerringd & mailbombad sen dess. Jag kunde inte välja så jag gjorde det lätt för mig.. Först till kvarn. Hon som ringde till mig allra först fick chansen.. & nu är den uthyrd. Dags å maila till alla som visat intresse. Jag får lite dåligt samvete. Helst av allt vill jag dra ihop till ett litet kollektiv här. Ni kan bo här tillsammas.. allihopa?! Finns det hjärterum så finns det sjärterum right?

Tragiskt att det finns så få lägenheter. Många som skrev till mig har letat i år. Usch.



Att jag lyckats hyra ut min lägenhet betyder också att jag flyttar till Stockholm den 3e eller 4e april. Kan ni tänka er? Det är på riktigt nu. Jag är helt säker på att jag kommer trivas. Jag & Emmy i en asfin 2a i Hammarbysjöstad. Kan det bli bättre?




Kommentarer
Postat av: Anonym

var är den bilden tagen? (: husen ser så fina ut :P

2011-03-27 @ 18:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0