Fina stunder



Jobbet gick bra idag. Sådär lite extra bra när kunderna är lite extra nöjda. Då blir jag lycklig. Det lixom spritter i kroppen & jag vet att jag valt rätt. Det är min plats.


Efter jobbet fick jag rycket & letade resor till Magaluf & Kos. Är ju ledig i 6 dagar. Alex har hamnat i kläm & kommer inte iväg från jobb, vädret i Sverige ska inte va på topp å så saknar jag mina systrar. Hittade inget som passade mina önskemål dock. Men så saknar jag mamma å pappa me så jag ska hem till dom. Åker med farbror Ingemar från Sthlm på lördag. De ska bli sååå härligt! Å jag ska äta skaldjursplatå på rökeriet. Ohh ja!


En på Magaluf, en på Kos.
Jag hoppas på alla tre i Sthlm till höseten.


Vem är i Blekinge i veckan??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0