Fina Elleholm



Vilken tur att det inte ska va fint väder nu när jag jobbar tis-fre. GAHH!

Men iaf.. Lör-Tors har jag lite semester. El ledigt iaf. De negativa med att börja på nytt ställe inför sommaren. Ingen semester. På lör drar jag iaf till Jkpg eller Blekinge. Har inte bestämt mig riktigt än. Senast sön kväll landar jag iaf i Elleholm. Det är så mkt som jag vill göra. För det första måste de va fint väder. Jag vill sola massor! Å grilla. Känna doften av tändvätska & kol. Å så vill jag till sandviken & glassbåten, kanske sitta på nån uteservering, hälsa på gammelfarmor & bengt-erik, ut å springa på morgonen men mest av allt.. bara va nära mamma & pappa mest hela tiden! Kanske borde jag åka dirr på lör!? Den som lever får se!


Ny profilbild.. Igen! oups!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0