Dagen efter


När jag vaknade upp i söndags mådde jag förjävligt. Jag hade lovat fika hos mig kl 12. Det gick inte. Min bästa vän den morgonen va skurhinken. Örk! Länge sen jag mådde så dåligt fysiskt. Ulrik är en otrevlig typ.

Jag flyttade iaf fram fikan till 13. Gick på willys med smink utsmetat i hela ansiktet, likblek, med löshåret sen gårdagen & oborstade tänder. Tänkte bakat eller iaf köpt paj som man slänger ihop & glass. Det blev de första bästa jag såg. Muffins, gifflar å några torra kex.

Linda anlände först å såg hur jag mådde. Men det gick fort över. Gränsen va nådd å jag mådde bättre på bara några minuter. Tack för de!


Lina hade bakat. Tur :)


Lina, Linda, Eva, Emma, Cicci, Texas, Tina.

En som bor i Malmö, en i Göteborg, en i Abu Dhabi, 3 i karlshamnsområdet & jag i Sthlm. Inte lätt å få ihop de.. Men jag älskar när vi lyckas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0