Komsi Komsi



Jag kan inte annat än längta lite till hösten faktiskt. Då är det helt säkert att Bella flyttar till Sthlm. Ja redan om 3 veckor :D Både Sandra & Erica letar jobb & lägenhet i Sthlm & kommer med stor säkerhet flytta hit snart. Martina & Linus är väl fortfarande lite veliga men har iaf en fot (eller några tår) i Sthlm. Å det finns fler å jobba på.. Som iaf är lite sugna. De kommer bli en bra höst vill jag lova!

Jag & Bella


Jag & Sandra


Jag & Erica

Hahahaha. jag är rolig.

Martina & Linus




Kärlek!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Det finns ingen tvekan nu. Jag kommer!

Och det där är ju plats nummer 1 på bästa bilder på mig

Man tackar!

2011-07-19 @ 20:39:22
URL: http://sandramarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0