I natt jag drömde..



I natt gifte jag mig. Eller jag kom inte riktigt dit men på god väg. Jag hade en stor blå klänning på mig. Ganska ljus marinblå. Den hade puff armar & en stor kjol av tyll. På framsidan satt 6 stora guldknappar. Jag hade lånat den av farmor (å nej, farmor har nog ingen sån klänning). Precis innan det va dags för ingång i kyrkan uppdaterade jag min facebook status. "Är det någon i Sthlm som ska ut ikväll?". Då tänkte jag åka ifrån k-hamn efter bröllopet å gå ut. Eller om det va tvärt om. Att jag gifte mig i Sthlm & ville gå ut i K-hamn. Som läppstift hade jag en shake. Jag ville ha den där sandgråa färgen.. Men mamma hade blandat den alldeles för tunn så jag hällde på hela klänningen. Sen började jag lipa så allt smink försvann. Ja.. Ungefär så långt kom jag. Lipandes i entren till kyrkan med en fläckig klänning. Fint bröllop va?


Hur tyder man denna dröm?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0