Huston, we got a problem!


Jag försöker hitta resor hem på fredag (Det är ju Östersjöfestivalen tisdag-lördag). Jag slutar jobbet kl 20 vilket gör allt mycket svårare.
Såhär ligger det till:

*Blekingeflyg har inga flyg den den 23e & de två avgångar dom har den 22e går innan jag slutat jobba.
*SAS har inga avgångar den 22 eller den 23e.
*SJ har endast natttåg. Då är jag framme i Hässleholm 5.20 å sen måste jag vänta där till 7.13 när tåget till Mörrum går.

Jag har kollat flyg till växjö & till Malmö. Malmö funkar.. Men därefter är det kört. Det skulle bli lååång väntan i Malmö innan tågen går.

Så mitt hopp ligger nu i att någon kör från Sthlm till Mörrum den 22e juli kl 20.30. De måste de väl va någon som gör? Eller att någon kör från Malmö till Mörrum vid 23 tiden. Kört alltså!

Eller om jag lyckas få lite ledigt på fredag kväll & kan åka tåget kl 18.21. Vilket iof är nästintill omöjligt då jag jobbar själv.

Eller så tar jag bara nattåget.

HJÄLP?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0