Tyck synd om mig!



Idag hade jag planer på små äventyr. Min lediga dag & jag tänkte mig besök på City Gross, Ikea & Anna-K heminredning. Det va planerat å bli rent & fint här hemma. Å ikväll skulle jag på handbollsträning.

Istället har jag suttit i soffan i princip hela dagen. Försökt få lite ordning här hemma men det tar lång tid mellan plockpassen. Ont i huvudet, hosta & feber i omgångar. Men plus för att mitt halsont verkar ha försvunnit helt.

Men jag blir stressad när det finns saker som måste göras & jag inte har orken. BU!

Så. Min morgonrock har varit min bästa vän idag & jag tackar gud för handbolls-VM på tv!

Kul vetande?!






Kommentarer
Postat av: e j l i n h

Så fin är du! =)

2011-01-19 @ 10:41:54
URL: http://elinthieljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0