Klassfest



Igår fick jag en inbjudan till klassfest i brevlådan. Det är tydligen så att alla i Karlshamns kommun som gick ut nian samma år är bjudna till Harrys den 19 mars. Det passade sig så bra att det är min lediga helg & vi är spelllediga. Kors i taket! Jag ska gå!

Men jag fick lite ångest. Är jag så gammal? & det är väl då man ska prata om allt man gjort sen vi gick ut nian? Vad har jag gjort? Men fan, det ska bli kul iaf. Å vi ska dra en förfest med gamla handbollsgänget. Det blir lunch på briggen & krök hos Tina. Jag längtar!



KUL!





Kommentarer
Postat av: Jalde

Yeah!

2011-01-25 @ 19:36:33
URL: http://lifeoftaini.se
Postat av: Erica

gud va roligt!!!!!

2011-01-25 @ 22:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0