Hope.To.Wake.Up.In.Another.World



De va skönt igår. Jag kopplade bort det som egentligen övertar mina tankar just nu. I flera timmar va det borta. Tills nu idag.. när jag vaknade. I mon är det dags igen. Jag ska jobba. Fortfarande helt tom. Som en svart sten. I början hade det bara med handbollen å göra. Nu är det mycket annat med. Å jag vill skriva men borde inte.


Jag har börjat kolla på jobb i Sthlm igen. Vill inte flytta. Hatar å flytta. Men jag kan fortfarande se mig som storstadsbrud & för framtidens skull så är det lättare för Alex med Sthlm än Jkpg som utgångspunkt. Om det bara kunde va lättare med jobb & lägenhet. Vet du något?





Kommentarer
Postat av: vivvi.B

Finns massor med frisörjobb här uppe i storstan! lägenhet är det värre med, men man kan alltid kolla blocket, wallenstam bostadtsförening, stockholmstad.se med mer med mera. allting går! Lycka till!

2011-01-17 @ 13:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0