glass

Det är dags för förändring.
Vi börjar med rubriken.


Det va lite deppigt där ett tag. Fortfarande. Men det finns ju faktiskt ljus i mitt liv med. Till å med på jobbet kan jag må bra efter allt som hänt. Kunderna är underbara.. Men framför allt så har jag väldigt fina arbetskamrater. Igår hade vi lunch ihop nästan allihopa. Det tog inte lång tid innan vi bestämde oss för Mc Donalds glass. Underbart gott. Så där gick vi. 7 pers i rad med en varsin glass. Det va mysigt med lite tid ihop. Annars går allt i ett å man hinner knappt prata med varandra. Fina är dom. Å glassen me.





Kommentarer
Postat av: Emme

It's a sign! Jag ska precis till Jens, alltså typ för 1 minut sedan att jag var så sjukt sugen på glass (vilket jag aldrig är i vanliga fall) och så bara går jag in här och det första jag läser är "glass".

Det måste vara ett tecken Becca. Ett tecken på förändring och ett tecken på att jag bör masa mig mot frysen.

Lycka till med din förändring nu. Kör hårt!

Kram

2011-01-15 @ 21:51:16
URL: http://emmelinenaslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0