Awkward?


Jag läste på en lapp i trapphuset för ett tag sen att lägenheterna skulle besiktigas då de skulle spränga i närheten. Glömt & förträngt både datum & tid.

Vid halv nio tiden plingade det på dörren. Tänkte länge om jag skulle öppna eller ej. Hade inte gjort det i vanliga fall (precis, jag är en sån) men nu ploppade besiktningen upp i bakhuvudet.

Så.. Jag öppnade. Iklädd endast morgonrock, en stram uppsatt toffs (som jag gärna skulle passa i men absolut inte gör), markerad kajalpenna under ögonen utan någon påbörjad ögonskugga. Osv..

In kliver en snygg kille i min ålder, soft stil med lite längre hår å kepa. Sa jag att han va snygg?

Så där står vi. På toaletten. Jag i morgonrock & mascaran i högsta hugg & han med sina papper å kollar kaklet. Inte varje morgon man tillbringar tid på toaletten med en okänd kille.. Men ja, de va väl trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0