Jag blir lite smått galen



I natt drömde jag att Snygging blivit påkörd. Jag va helt säker på att hon mist livet först. Tills hon rörde lite på tassen. Jag tog henne i famnen & sprang till närmsta veterinär. Påvägen dit va jag tvungen att åka lång & brant rutschkana & mötte diverse andra problem för mig som är höjdrädd. Men jag kom fram & Snygging blev räddad. Usch va rädd jag va. Jag vill krama henne nu!

Sen va jag på ett stort läger eller något cupliknande. Vi skulle spela fotboll & vår outfit bestod av spetshipsters i olika färger & topp till de. Vi ångrade oss efter några diskussioner. Tur va väl de. I drömmen kunde jag iaf gå på händer med vågrätt kropp. De ni! Jag kunde gå jätte långt. Förmodligen för att jag tittade på mina armar igår å tänkte på hur svag jag är. Inte längre. Stark som en björn!

Konstigt att jag är trött dygnet runt? Jag drömmer alltid sjukt mkt å kan inte slappna av ens på natten. Alla mina tankar under dagen samlas till en konstig verklighet på natten. När jag vaknar så kan jag förstå vart allt kommer ifrån. Men.. Hur får jag bort dem? drömmarna? Jag sover hellre bättre!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0