Ful & Äcklig



41 timmars jobb på två dagar. Not bad. Om man kunde göra så alltid & placera timmarna på tisdag & onsdag hade det varit perfekt ;) Å sen behöver man en dag för att vila upp sig. Jag är helt slut idag. Men turen med 5 dagars ledigt? Nä. Jag jobbar söndag-onsdag nu.

Iaf. På vägen hem idag köpte jag med mig frallor å lite annat mumsigt. Jag, Emmy & Elin körde brunch här.



Bra start på dagen.

Det fortsatte bra med en lång dusch å sånt. Sminket satt fint.. Men så skulle jag hitta något å klä mig i å fixa håret. Fy fan! Som jag sa till Bella.. Om hon varit här & filmat så hade vi varit Youtube kändisar nu! Jag kände mig som världens fulaste å äckligaste. Tog mig iaf in till söder.. å jag såg vad alla tänkte. "Hur fan ser hon ut?" Typ. Ni vet sådär när man har en dålig dag. Då tror man att alla tycker det som man själv känner. Å kanske är det så. När jag känner att ja matchat ihop mina kläder grymt så tror jag ju att alla som kollar tänker på precis det också. Att jag har snygga kläder.  

Jag kände iaf bara för att gömma mig. Krypa ner i mina största mjukis, tvätta av mig sminket & sätta upp håret i en knut. Det gjorde jag. Efter tio minuter på söder. En tvåtimmars fix blev tio minuter på söder. Jag fick äckelkänslor. Ville inte att någon skulle se mig.


Bättre lycka i morgon?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0