Chill


I söndags kväll byttes Alex ut mot Sandra. Han åkte tillbaka till Norrköping & hon kom till Sthlm. Vi mötte upp Bella för mat & en hel del skitsnack.

Vaknade upp igår & insåg att vi skulle bli bjudna på hotellfrukost om vi lyckades vakna til liv & ta oss till T-centralen på 1 halv timme. Vi lyckades typ. Håret i en knut, på med mysbrallor & springa upp å ner för trappor. 45 minuter & vi fick pannkakor, äggröra, fil, frukt, frallor osv. Tack Gustav med F! :) Det är något man skulle kunna vänja sig vid!



Som tack bjöd vi igen på lunch senare. Hängde på Waynes typ hela dagen. Love it. Kolla på folk & dricka kaffe.




(Killen är inte Gustav med F)

Sandra fick ragg på tvärbanan. "Får jag vara med på kort?" "Du är fin" "Får jag bjuda dig på middag ikväll" "Vad gör du imorgon då?" "Din kille behöver inte få veta något" "Du är fin, blondie" "Kan ni lägga ut bilden på facebook?" "Kan du skicka den till min mail då?" "Kan jag få numret till någon av era kompisar då?"

Å nej, det ingick inte i mitt wingwomen uppdrag. Jag hade inget med de å göra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0