Det va min dag hela dagen igår



Igår va den bästa födelsedagen någonsin!

När vi tryckt i oss tonfisksalladen drog vi till Liljeholmsgallerian. Jag & Erica. Mest för att jag skulle lämna lite papper men också med lite shopping i tankarna.

A lot of outfit kort!





Sen vidare in till t-centralen & fika på Kofi.





När vi satt där å fikade dök helt plötsligt syster nr 3 upp. En fin överraskning på födelsedagen! Kunde inte bli bättre.. (trodde jag)



Vi strosade runt lite till. Erica testade typ alla hattar på hela Åhlens.
Till slut valde hon denna. Bra val tyckte vi!



Till 21 hade vi bokat bord på Bolero. Mysigt ställe. Mat, ölhäng eller café. Ditt val.



Vi satt å väntade på resten av sällskapet.. Emmy & vad jag trodde skulle va Elin, Johan & Peter. Då dyker istället mamma & pappa upp! Det kunde bli bättre alltså! Hela familjen samlad i Sthlm på min födelsedag! Jag blev lycklig i hjärtat!









Vi beställde in god mat.

    

    

Emmy kom till oss när hon slutat jobba.



Tina gjorde roliga miner!



Å jag försökte göra samma.



Sen åkte vi hem!




Sa jag att det va den bästa födelsedagen någonsin?
Men jag saknade Alex såklart. Det va den sista stjärnan!


Tack mamma, pappa, Erica, Martina & Emmy.
Kärlek till er!
Å kärlek till Alex me :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0