Hej då jobbet



Jag jobbade till åtta igår, fredag. Efter det drog vi till SOYA för avskedsmiddag. Det låter deppigt. Å lite jobbigt va de. När det blir sådär svart på vitt att vi inte kommer ses på länge. Nu har vi träffats näst intill varje dag, som en familj. Hur ska jag klara mig utan det? Det är fina människor som jobbar där uppe.. salongen på A6. Riktigt fina människor!























Det gör ont i hjärtat..

Men Varje gång jag är i Jkpg framöver så kommer jag hänga en heeel del på salongen. De vet jag!



Tack för fina presenter! Tack tack tack!
Jag kommer sakna er. MYCKET!







Kommentarer
Postat av: Amanda

Och vi/jag kommer att sakna dig med! Vi syns imon då vi ska ha kramkalas!! <3

2011-04-02 @ 23:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0