Med Dajjen & Johan



Dajjen va ju här i helgen å testades för att bli utmanare i Gladiatorerna. Hon får veta svaret om 2 veckor men det hade gått bra iaf. Weei va spännande. Jag hoppas att hon kommer med för tvn å allt det där.. men hon kommer ju också va i Sthlm mycket oftare. I like!

I lördags va vi iaf ute å käkade på Texas Longhorn. Jag, Dajjen & Johan.




Oxfilé & rödvin. Fint!

Sen gick vi vidare till Hemma hos Kaj för några drinkar.











Sen gick vi hemåt. Efter en väldigt trevlig kväll!





Visst ja. Vi hade lite presentutdelning me. Vi fyller 2* snart båda två!
Jag fick tröjan jag önskat mig :)



& en hel hög med hudvård. Nattcreme, dagcreme, ögoncreme, sminkborttagning osv. Kanon!

Av mig fick Dajjen både födelsedagspresent & en ganska sen julklapp. Men bättre sent än aldrig va?


Klänning, ring, shampo + balsam, prydnadsbokstäver!


TACK!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0