Fint besök i helgen!



Alla tjatar om sol & vår. Jag är inte sämre. Jag äääälskar solen. Sjukt härligt väder nu. Stanna kvar hos oss du snälla gula runda sak.

Förresten så kommer Dajjen & Johan till Sthlm i helgen. Ska bli sjukt mysigt å träffa dem. Vi ska käka gott, snacka skit & kramas!



Men den stora anledningen till att malmöborna gör ett besök i Sthlm är att Dajjen ska testas som utmanare i Gladiatorerna. Hur coolt? Alla som är uttagna för sista delmålet är säkert asbra.. men jag är helt säker på att Dajjen går vidare. Håll utkik på tv :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

nu ljuger du igen. inte bra.. :)

2011-04-19 @ 21:17:23
Postat av: Dajen

Längtar till lördag! :) Ska göra allt i min makt för att gå vidare på testerna!!! allt!!!

Sedan ska du få en bamsekram :) pussss

2011-04-19 @ 22:31:54
URL: http://www.f-i-t.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0