Thinking.Out.Load



Funderade vidare på det där med sjukdom. Jag har alltid sagt att jag aldrig blir sjuk. Men när jag tänker efter.. Jag har nog varit sjuk endel ändå. Alltså febrig å sådär. Men jag tränar ändå (som sagt) å jag gick till skolan ändå. Jag är nog för mesig & tycker det är för pinsamt att sjukanmäla sig. Fråga mig inte varför. Men det är skillnad nu. I skolan kan man sitta å se förjävlig ut, inte lyssna, till å med sova om det skulle va så. Man behöver alltså inte anstränga sig så mkt. Men när jag jobbar behöver jag göra bra ifrån mig varje minut jag arbetar. Jag behöver va inspirerad & orka. Att ha en snorig näsa & hosta trettiofem gånger under en minut känns mindre mysigt med kunder så pass nära. Jag tror det är därför jag fått för mig att jag är mer sjuk nu än innan. Nu sjukanmäler jag mig när jag mår för dåligt för att göra ett bra jobb.. Innan gick jag till skolan i vilket fall.




Kommentarer
Postat av: Dajen

haha..älskar bilden Becca!!!!!

2010-10-17 @ 15:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0