The.Way.You.Make.Me.Feel



Jag tränade bort febern igår. För idag mår jag mycket bättre. Redan igår kväll. Låt det fortsätta så!

Jag funderade lite på det där. Träna när man är sjuk. Nu kan jag ju inte träna så mkt pga jobbet & känner mig kanske lite tvungen å träna även om jag har lite feber osv. Men trotts det.. jag tror att jag hade tränat ändå. För den känslan får jag i Hallby. Precis som med Mörrum. Jag va på varje träning varje säsong. Skulle inte för allt i världen missa en träning. Jag älskade å vara där. I hallen tillsammans med alla. Så enkelt. Jag känner så nu med. Men åren imellan. Kanske 2 av åren iaf. eller 3. Då kände jag efter. Jag ville ha ont för att slippa. Jag gick dit för att jag va tvungen.. inte för att det va roligt. Hemska känsla.


Å jag vet såklart att det inte är bra å träna med feber. Å jag vet att man inte ska va på träningarna när man är sjuk för smittorisken. Jag vet.. men...


Vad jag vill komma fram till är egentligen att jag mår bättre. En god natts sömn till så ska jag nog vara på benen i mon. Då är det jobb som gäller!




Såhär ser jag ut när jag är sjuk mellan Älvdalen & Jönköping. Blä!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0