Good.Morning.Wine.Lovers



Jag trodde inte det va sant när klockan ringde 07.15. FAAN!


Å så drömde jag. Drömde att jag va sjuk. Mamma försökte ta tempen på mig genom mitt smalben osv. Förmodligen för att vi absolut inte kan/får bli sjuka på jobbet nu. & att mamma kollar tempen på det sättet är säkert för att Erica har & ska kolla mitt knä.

Dirr ner i tvättstugan iaf. Det är bra med långa tvättider som vi har här. 07-14 & 14-22. Nu hade jag turen att det fanns en tid idag på morgonen så jag förlängde mitt pass ytterligare.



Sådär pigg. Men.. Mina läppar är iaf snyggare direkt på morgonen. (Om dock lite sena på just den här bilden.) Lite svullna & öpperläppen har lixom kommit fram lite mer efter en natts ihop bitande.
haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0