Good.Morning.Baby



Jag har fortfarande sommardäck på bilen så jag tog bussen till jobbet igår när jag hade matchväskan å allt med mig. Okej.. Jag kanske hade åkt bussen ändå.

Jag hoppar på bussen räcker fram 20 spänn...

Jag: -Hej. Ungdom till A6
Han: -Men det är 30... & då hade han redan börjat köra...
Jag: -Men det va ju 20 igår!
Han: -Linné 30!
Jag: -VA?
Han: -Ja.. Linné 30.
Jag: Ser frågande ut..
Han: -Ja.. Inte 26an. Linné 30.
Jag: -AHA! OJDA!
Han: -Hahaha.. "Men det va ju 20 igår" Hahah.

Inte så van bussåkare.. Finns det olika nummer & linjer lixom?! ;P
Å för fan.. Det heter Linje.. Inte Linné!!!!!








Kommentarer
Postat av: Erica

hahaha. jag fic läsa om innan jag fattatde :P



Som i masgävlar



Dorrana stängs! (dörrarna)



2010-11-27 @ 10:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0