Fly.With.Me



Det vankas handboll. OJDA?! Halv två lämnar vi idrottshuset för match i Lund. Vi är nog hemma runt 00.30-01.00 i natt. Nej vi får inga pengar för det!! Gymkort.. om vi skulle ha lite tid över. Vi gör det för att vi älskar sporten. & även om det är i en buss så umgås jag faktiskt några timmar med människor jag tycker om.

På den tiden när jag fick pengar för att spela trivdes jag aldrig hälften så bra som jag gör nu. Det kan även tilläggas att vi ligger way much longer ner i tabellen nu än vi gjorde då. But still. Jag trivs nu!

Idag ska H43 få smaka iaf. Det hoppas jag på! Jag hoppas nästan att det luktar kanelbullar där nere i Lund.. för det går bra då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0