Walking.On.A.Dream



Okej. Det blev ingen hockey i natt. Jag har istället sovit 10 timmars djup sömn å tusan va gött det va. Sjukt många skumma drömmar hann jag med.

1. Någon råkade raka av halva mitt hår som typ andreas & cimon i PH. Kanske inte lika högt upp som dom. Det va inte snyggt gjort men när jag själv skulle rätta till det fick jag ett stort jack på sidan. Det pissade blod & jag va sur men tänkte iaf att nu får jag köra rocka billy i några år tills det växt ut. Sen kom Taylor Momsen från Gossip Girl & ville ha det precis som jag. Å jag sa till henne att det kommer va mkt finare på dig för du har så tjockt hår. Vet inte om hon gjorde det sen.

2. Jag va med i någon sorts tävling. Som Mammas pojkar utan mammor & kameror. Galet va de. Jag blev iaf vald sist av en kille.. men sen när jag sa till honom att jag inte hade förstorat brösen så dumpade han mig dirr. Han sa att det stog faktiskt i hans "kravbrev" att tjejen ska ha stora bröst. Å jag bönade å bad å sa att jag skulle göra de. Men nej. Jag fick gå hem ensam.

3. Tänk dig en leende mun som är delad i två delar. Det tänkte jag tatuera in på öronsnibben typ. En på varje så om man skulle sätta ihop mina öron skulle läppen va hel. hum?!



Nu ska jag iaf hålla mig ifrån Facebook, tv osv tills reprisen på hockeyn går. Jag har godis kvar oxå. hihi






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0