Calling.Doktor.Jones



Det är en galet tidigt morgon. Kommer knappt ihåg när jag ställde klockan på 06.30 senast. PUST! Jag är ingen morgonmänniska. Fy! Anledningen är iaf att jag ska till farbror doktorn innan jobbet. Frågan är varför? Jag kommer ihåg att jag ringde dit i november någon gång & ville ha en tid. 4 månader senader.. TADA! Antar att det är för min sköldkörtel.. för något annat problem har jag nog inte. Känner att det nog är dags å höja medicineringen.. så en tid hos doktorn satt nog på sin plats ändå. Jag ska nog till å med ta tillfället i akt å fråga
om man kan operera bort en del av körteln. Tänk å få bort de där som ligger & trycker på mat & luftstrupen. ÅHH! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0