Trust.Me.When.I.Say


Jag vet. Men kanske 1 vecka till. Eller något. Då kan ni räkna med typ 2 inlägg per dag.
Men jag tänkte iaf att jag skulle få till ett litet inlägg om mitt favorit ämne. Handboll :) Trötta? Jo men de kommer nog dröjja innan inte vart annat inlägg handlar om just handboll.

Vi lirade i Helsingborg i söndags. O/V har inte tappat en poäng under hela serien.. än så länge. Å vi åkte dit med att ha förlorat med en boll i hemma mötet. Det va vår tur nu. Så kände jag iaf. Klart att man alltid vill vinna.. Men när ett lag inte har mist en poäng så vill man på något sätt ännu mera vinna. Om det går. Vi åkte hem igen med att ytterligare en gång ha förlorat med en boll. O/V ledde matchen en enda gång.. 18-17. Slutresultatet. Men de e ju det som räknas. Fan! Vi va så sjukt nära.. igen. Å vi får ingeting för de. Jag tog det jag skulle.. men inte mer. Å man behöver ta mer.. om man ska vinna jämna matcher. Fan igen!







Kommentarer
Postat av: P

http://www5.idrottonline.se/OVHelsingborgHK-Handboll/Nyheter/NyheterfranOVHelsingborg/Spannandeochglattnardamernavann/

2010-12-14 @ 10:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0