I.Wish.It.Could.Be.Christmas.Everyday



I mon kommer mammi & pappi hit. Eftersom jag jobber till 20 på lilljul, då vi alltid har familjemys, så får dom komma hit istället. & med sig har dom Snygging. Jag saknar henne något fruktansvärt. Dammigt men mysigt lixom.

 

I mon är jag så bra tajmat ledig me. På förmiddagen ska jag göra mamma julfin i håret. Sen måste jag köpa alla julklappar. Aldrig tidigare har jag varit såhär sent ute. Jag skyller på flytten. Jag borde sola eftersom jag typ smälter ihop med mina nymålade vita väggar.. men jag har förmodligen inte tiden till det.. Imorgon heller. På kvällen ska jag å Alex ut å käka. Det blir vårt julmys.

 

Jag älskar julen!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0