Dancing.On.My.Own



Särbolivet för en god sak med sig: En fet garderob.


Men det är inget som kan jämföras med allt ont det ensama livet ger: Vår lägenhet är tom, inte bara för att Alex inte är här utan för alla grejer som vi kört runt till olika destinationer. Den är ju inte vår så länge till. Det är ingen som kramar om mig på kvällen, ingen på morgonen, för katten som sitter vid mitt ansikte för att hon vill ha mat.. hon räknas inte. Det är ingen som hjälper mig med tråkiga ting som städ, mat osv. & vem tröstar mig när jag mår dåligt? 2 ½ vecka tills jag får se hans vackra ansikte, känna hans hud. Han som sätter färg på min tillvaro!


Men genom eld & vatten. Så länge kärleken är stark!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0