Spring för fan



Jag vatt irriterad igår.

*Först på utelöpet.. för jag fattar inte varför vi inte är fler? Konstigt att så många har ont när det är dags at springa ute men glider fram när vi har tak över huvudet & en boll att jaga. Å så blir jag irriterad på mig själv just för att jag bli irriterad.. men det är bland annat jag som står där med kontring på kontring mot mig. Å de e fan inte kul!

*Å så armbågen!! Piiip!

*Sen kom jag hem å vi lagade käk. Jag fixade till picata med paprikasås & ris. Picatan blev torr & såg tusen gånger godare ut än den va. Jag hade såklart glömt å köpa vitt vin till såsen så fick ta rött. Why not? Tro det eller ej, det blev rätt okej. Så jag blev på lite bättre humör.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0