Skoooor


Igår hade vi lite tid över (wow) så vi tog en snabb sväng på a6 & stan för skoletande till Alex. ÅH vi hittade ett par SÅÅ snygga på DNA. SÅÅ snygga. Skrev jag de? Klämde lite sa Alex.. men de brukar ju töja sig tycker jag ;) Hittade ingen bild & jag har ingen aning va de va för märke. Men SÅÅ snygga! Hade dom inte kostat så mycket hade dom förmodligen stått inslaga här när love kommer hem från jobbet.. Vi kanske kan dela? 

Förrsten så fick A en present av mig här om dagen. Ett par träningshorts & en vattenflaska. Han gillade inte riktigt att låna min rosa flarra å så behövde han ett par brallor. Så de va väl bra!




Förresten så tyckte båda jag & Alex att skorna va SÅÅ snygga. Delat tycke. Inte varje dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0