Premiären done



Då va det gjort. Finns egentligen inte så mkt å säga. Vi loosa & det stort. Men trots de va de så sjukt roligt å spela. Å vi kämpar.. som bara den i 60 minuter. Det ska vi fortsätta göra! Nån gång kommer tvåa & då ska jag le i en vecka. Tills nästa match!


A: Synd att ni tackade ja till ettan.
Jag: Nej, absolut inte.
A: Det är väl inte alla som tar det med en klackspark som du.


Jag blev ledsen & tårögd. För så är det inte alls. Men Kungälv va bra. 15 bollar är inte i närheten av vinst. Varför gräva ner sig!? Vi ska försöka hålla oss kvar.. medans Älven vill uppåt. Det kanske inte va ett helt oväntat slut på matchen? Klart att jag är besviken.. men som sagt.. vi va inte nära även om vi gav allt & kämpade tills slutet. Nu vill jag fokusera på H43.


Men jag bryr mig. Jag bryr mig väldigt mkt.
Det gör ont i hjärtat när jag hör annat. usch.





Från Kungälvs hemsida:

"Anfallsspelet fungerade utmärkt och med stor variation där många olika spelare sattes i bra lägen. Det kunde varit ännu större skillnad i målprotokollet om det inte vore för Hallbys målvakt som räddade laget många gånger under första halvlek"

Var dom hittade räddningarna vet jag inte. Men tack iaf!




Kommentarer
Postat av: mamma

Bara inställning att se framåt. Det som är gjort är gjort. Kämpa på bara som ett lag så fixar ni det när serien är slut.

2009-10-04 @ 06:42:20
Postat av: Sanna

Hej Rebecca!

Det är många år sedan jag såg dig i mål men jag vet att du var bra då och du har säkert inte blivit sämre :D Kram från Sanna

2009-10-04 @ 17:05:15
URL: http://sabadell.blogg.se/
Postat av: erica

du är världsbäst i mina ögon!

Verkligen bra inställning. jag gillart!!

2009-10-04 @ 19:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0