Ladda



Konstig natt. Jag har drömt helt weird. De går lixom inte ens skriva ner för inget hänger ihop. Det handlade iaf om 23 miljoner, en stor festival, en svikare, bloggen, efterfest, nonchalans, polisarbete osv. Sen vaknade jag.. I samma ställning som jag somnade. Då måste man väl sova gott? Kände dock en viss illamående känsla. USCH! Jag hoppas att det är av nervositet & inget grisbesök. För det känns lite som när man var liten & vaknade på julafton. Det är nog spänningen! Om inget annat så är jag ledig sön & måndag så fram till klockan 16.30 på måndag är du välkommen svinjävel! Men du får inte knacka på förrän i natt.. när jag redan gått & lagt mig. OK?


By the way. Min första lediga helg sen 5 tillbaka. Bara jobbat en dag vissa helger.. But still. Det är gött & ha en heeelt ledig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0