Bokat


Har bokat en massa idag.

Först bokade jag tid för klippning hos Åsa. Där jag senare va & blev av med mina hemska toppar. Duktig e hon :) Sen bokade jag tid hos doktorn. De e dags för de igen. Jag behöver ny medicin & behöver ta en massa nya blodprover. En till mindre rolig bokning gjordes hos folktandvården (kors i taket). Det är dags för mig att tömma sparkontot & få friska tänder. Jag vill inte!!!! Sist men inte minst bokade jag tåg/buss till Sthlm den 27 nov. Weeeiiii :D Då ska jag hälsa på Emmy som flyttat dit nu för ett tag sen. Det ska bli sååå himla roligt.


De där med levaxin & riskgrupp hör väl inte ihop? Jag funderar på den där sprutan. Men frågan är om jag egentligen har tid. Tydligen så har typ alla ont i armen efter.. vilket betyder att jag kanske varken kan jobba el lira boll. I vissa fall blir man sjuk.. & det har jag absolut inte tid me. Har jag någonsin fått influensan innan? Åkte på vinterkräksjukan för typ 8 år sen. Annars.. njaaeee. Åhh. jag vet inte. Jag har för dålig koll!




Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Rebecca!

Jag tror inte att vi ligger i riskgrupp bara för att vi äter levaxin, det har jag inte hört någonting om i alla fall. Det ska väl inte påverka immunförsvaret tror jag inte.



Ha det så bra! Kram kram



2009-11-12 @ 08:23:49
URL: http://sabadell.blogg.se/
Postat av: Tommy

Bokninar är dryga med det är skönt när de är gjorda! Vaccinet ska inte jag ta iaf, kanske inte du heller borde som inte kommer ihåg en influensa sen tidigare!? haha! det är ju inte så att man glömmer bort dem precis!;)

2009-11-12 @ 08:50:16
URL: http://lauden.blogg.se/
Postat av: Emma

Nämen! Har Emmy flyttat till Sthlm?? Hade jag ingen aning om. Har hon kvar samma nr?

2009-11-12 @ 22:43:42
URL: http://emmamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0