Sjuk natt



Vaknade i natt av helt skum magvärk. Magen va helt utspänd å bubblade runt & gjorde ont som tusan. Asså jag menar riktigt riktigt ont. På samma gång trodde jag att maginnehållet skulle spruta ur munnen alleles snart, jag mådde såå illa. Gick upp på toa men orkade inte sitta upp... så la mig på toagolvet en stund. Magvärken gick bort för en stund men kom tillbaka som en attack bara sekunden efter. Å så höll det på. Vet att jag tänkte.. "De e såhär det måste kännas å föda barn". Så ont gjorde det alltså.. inte som å föda barn förmodligen.. men jag tänkte ändå så. Låg där på golvet å väntade på att det onda skulle gå bort. Då passade jag på å ta med mig en hink å lägga mig i sängen. Det bara bubblande runt i magen å jag fick för mig det mesta. Funderade på vinterkräksjukan, svininfluensan eller att typ tjocktarmen hade spruckit. haha. Ja de gjorde ont. Jag lyckades iaf ta mig till sängen.. somnade ganska fort å sen va de borta. Jag var bara uppe typ 10 min.. skumt. Jätte konstigt!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att det gick över!

2009-05-13 @ 14:15:25
Postat av: Tommy

Jaaa ett annat alternativ som alltid brukar ploppa upp är att man har fått canser!:P hehe! den slår alltid fel!! Funkar på alla sjukdommar!! "...jag har nog fått canser, det måste vara det!!" haha

2009-05-14 @ 13:29:34
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0