Morgonbloggen



Vilken vacker dag. Det är klarblå himmel osv.
Men jag ska såklart jobba. Är ledig på onsdag.
Men då ska det regna enligt smhi.
Något som är säkert är iaf att vädret i helgen
kommer bli kanon. Så ni som inte har planerat
något borde ställa till med grillning eller liknande.
För det är alltid fint väder på Eksjö beach-
handboll. Så e de bara. De ska bli riktigt skoj!



På fredag kommer mamma upp en sväng med. Vi ska nog gå en runt på Jönköpingsmarknad när jag slutat jobba. Fast det vet hon inte om ännu. Gött när stan har öppet till 21. Då konsumeras det vill jag lova. Folk är som galna. Innan affärerna ens har öppnat riktigt så river folk i lådorna utanför. De e som ett stort krig. De går inte på långa vägar hålla ordning i butikerna.. å då e de egentligen inte så kul å handla. Men jag hoppas att det har ordnat upp sig framåt 19 tiden.


I mon ska jag förmodligen stå i mål på riktigt för första gången på över ett år. Det känns nervöst som in i. Å jag kommer knappt ihåg vad jag brukar ha på mig.. skydd osv. Hur ska jag gå komma ihåg hur man gör? Eller kan man glömma? Det ska bli sjukt roligt iaf. Å jag håller alla mina tummar för att mitt ben inte krånglar nått mer! Om jag lyckas pyssla ihop så jag kan spela denna säsongen kan det bli en av de mest spännande någonsin. Då är det derby mot Sävsjö vilket såklart kommer va sjukt nervöst.. å så möter vi Dajjen som likaså blir speciellt. Å jag hatar att förlora.. å när det går dåligt. Så vi ska nog bara vinna. Det blir roligast så!



Kommentarer
Postat av: Dajjen

Det kommer gå skitbra i målet ska du se:)

Håller tummarna gumman! Hade varit så kul och

mötas igen:)

pussss

2009-05-25 @ 13:36:56
Postat av: Amanda W

kul att du håller på att komma tillbaka :) det kommer att gå jätte bra i målet! ses i helgen :)

2009-05-25 @ 14:11:36
URL: http://amaaandaw.blogg.se/
Postat av: Norden

Kom igen Becca, det kommer att bli asbra och benet kommer funka också, har inte sett någon träna rehab som du och "Inga", dessutom är det ju tre månader till själva säsongen börjar. Du kan ju även köra lite fotarbete vid sidan av planen när vi spelar Eksjö Beach!!!

2009-05-25 @ 15:05:08
Postat av: Hanna

Då ses vi imon! Jippie!! Kraam

2009-05-25 @ 17:05:58
Postat av: Anonym

Nu vet jag att vi skall på marknad. Trevligt!

Har du riktig koll på skadan nu så du fixar det i målet i morgon? Håller tummarna.

2009-05-25 @ 17:28:33
Postat av: mathilde

Lycka till i Målet!

Kramar Mathilde

2009-05-25 @ 19:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0