Home

ja nu e jag hemma.


Vi va på 8 glas å käkade fin mat & drack super gott vin. (längtar redan till imon när jag ska dricka ännu mer vin). De va trevligt. De e (som jag sagt innan) mycket roliga & mysiga människor som jobbar på de där stället. Det har skvallrats, skrattats, skämtat osv ikväll. Varför gör man inte de oftare.. käkar gott, dricker två glas vin & åker hem? De kostar tusan mer än en ute kväll (har mina knep för en billig discodansnight) men gud så trevligt de kan va! 8 glas is the shit :P


Förresten så blev det inget loppisbord.. å tur e väl de. För då sk aman va där redan halv 7. 6.30 lixom! Oh my! Nä i mon ska jag inte ställa någon klocka. Min första lediga dag på 12. Då ska jag tusan sova tills pippifåglarna skriker högt & solen tränger igenom ögonlocken. Sen har jag såklart en hel lista på saker som ska göras. gillar ju som bekant de där med listor. lätt å glömma annars. På kvällen blir det grillning (&vin. mm) hos micke & sandy. M&S. Sen utgång. De e trevligt med lediga helger!


Efter jobbet å mitt besök på bikbok gick jag bort till din sko för ett besök hos Sandra me. Å shit. Mitt hjärta blev om förälskat. Gud va mycket nya snygga skor som kommit in. Ja.. nästan alla med hög klack (för hög för mig) så det blev ingen din sko kasse med hem. tur e väl de. Men ja.. 10 cm kortare & jag hade förmodligen haft minst 3 par med mig. funderar på om skomakaren kan klacka om skor.. ja så 8 cm klack kan bli 4? De hade ju varit kanon :D



Har en finne under näsan. Den gör ont.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0