Gravid?



Berättade jag om min dröm för någon natt sedan? Nej jag tror inte det.

Jag satt med mamma å pappa å kollade min mail. Då hade jag fått ett nytt där det stog att jag vad gravid. Mamma å pappa kollade på mig å sa typ: "Jaha.. va trevligt" Sen någon dag senare hade jag en treåring. Hon hade långt hår & kunde prata. Smidigt tycker jag. De kanske är framtiden. Gravidmail & en treåring två dagar senare!



Väntar på E nu. Hoppas verkligen att hon inte är rädd för spindlar för den jävlen springer runt på sovrumstaket & gör mig vansinnig. Har koll på han än så länge.. Å snart ska han dö. En lååång plågsam död. DDDÖÖÖÖ!!! Borde kanske ta ett kort.. men kameran ligger i sovrumet. så NEJ! Å jag får ha träningskläder.. för dom har jag utanför.. å sängen går inte bädda.. å allt är jobbigt. pust!



Kommentarer
Postat av: Anonym

det med barnbarn kan vänta lite. känner mig inte som en riktigt än :)

2009-05-27 @ 17:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0