En dag på a6 med mamma & syster

Det gillar vi!





Jag fick min efterlängtade trippeltång i bilen. Gött mos!

På Din sko hittade jag ett par aaasss snygga skor. I fell in love! Men jag e stor som en jätte redan. Å med dom på såg va jag huvudet högre än alla inne i affären. Nej. Inte just då. Men jag kanske köper senare. Det är ju ändå väldigt inne med skyhöga klackar. Så om alla andra börjar använda de så kan ju jag använda lite höga klackar. Eller?

    

Sen går vi vidare till Lindex. Vi lyckas gå därifrån med tre kassar. En var. Rea sitter fint å jag tycker faktiskt att man kan hitta en del fint där. Å alla man känner har inte en lika dan. Som med Gina.

         

Efter lindex va de dags för ännu tre kassar. Specsavers å senilband. Jag har nu även ett i guld!

    

Efter en hel del andra affärer & många fynd satt vi oss för fika.

    

Erica spanade in en snygg kille. Så mamma fick låtsas ta kort på oss men zoomade in honom. Så om du ser detta så skulle min syster vilja ha en dejt me dig! OK?



Det fick räcka. Vi drog vidare till maxi å sen coop (eftersom den varmrökta laxen va slut på maxi).

              

    


Sen åkte vi hem. Fixade käk. Varmrökt lax, kokt potatis & senapssås. Smarrigt!! Men bilder kommer senare. För nu ska vi göra stan. Tänkt ansluta till resten av familjen. Ett glas rött på Karlsson.. för där jobbar Tina ikväll.



Som sagt. mer blogg later! PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, killen på bilden känner jag?! :O

2009-05-01 @ 23:42:52
URL: http://juliaay.blogg.se/
Postat av: Filippa

Killen på bilden går i min klass, jag ska fråga på måndag ;)

2009-05-02 @ 15:01:03
Postat av: erica

Filippa. Fan va gött :D grymt läcker ;)

2009-05-02 @ 16:47:37
URL: http://ericaronnysdother.blogg.se/
Postat av: filippa

han har addat dig på facebook nu, ragga på ;)

2009-05-04 @ 13:31:06
Postat av: Jeppe(killen på bilden)

kanske de kanske;=) skulle kunna börja med och ta numret iallafall:P. bra smygfotat btw.

2009-05-04 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0