Är lämnad ensam kvar



Ja för när jag kommer hem från jobbet kommer jag va helt själv. i 1 vecka. Hur gick de till? Tanken va väl att jag också skulle få komma hem en sväng. Men jag jobbar så klart å har inga längre lediga pass under den perioden. De får bli en annan gång. En sak som e säker e att de kommer kännas tomt som tusan här hemma. Nu e man ju van lixom. Tur att jag har Snygging. Hon e fin!


Förresten så drog försäsongsträningen igång i tisdags. Jag jobbade till 20 så kunde inte va me. typiskt. Men några gånger i sommar ska jag väl kunna passa tiden å röra lite på mig tillsammans med resten av lagat. Det är såklart Hallby vi talar om. En friplats i div 1 & valet blir nog mycket enklare för många. Fy fan va kul säger jag. Jag är taggad till tusen nu! Jag ska tillbaka! Så enkelt e de bara!


Nej nu måste jag hoppa in i duschen.
Pöss!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0