Lördag

Va en hektiskt men väldigt rolig dag.


Började med att klockan ringde klockan 8.00. Tog bilen upp till Elmia, runt 10 tiden, för Inspiration. Frisörmässa & jag lurade mig in för en billig peng.


Magnus Carlsson hälsade välkomna & presenterade första visningen. J Beverly Hills.

    
Masaki Inoue kom från Hollywood, där han i vanliga fall fixar håret på Julia Roberts & Brad Pitt m.m., för att medverka på Inspiration. 


& såhär såg vi ut i vimmlet. Karin Jag & Mathilde.

         

& när vi inte kollade på visningar drack vi champagne, deltog i tävlingar & kändis minglade.
Ja för det kryllade av kändisar. För att nämna några: Måns Möller, Ensam mamma söker Johanna, Kishti Tomita, Idol Robin & Alice, Fame Magnus, Börje Salming, Bobby, Micael Bindefeld, Erica Johansson & en del andra kända ansikten.
 
      
   


    
& efter J Beverly Hills show va det fler visningar. TIGI, Keune-Blend & American Crew.
På sista bilden har vi kändis Paul ;)

    
I samma lokaler utfärdades skol SM. Några imponerande verk!

Utöver frisöryrket representerades en hel del andra sysslor. På plats gick det att få nagelförlägning, franförlägning & botox insprutat i ansiktet. Det såldes också en hel smycken & Blomdahl va där.

Förrutom alla gratisprover fick jag med mig ett ursnyggt armband, ett rosa sjyst nagellack & en mild blekning som tydligen inte ska gör håret så skört ( dags för er med utväxt å komma till mig? :P) hem!


Visst ja. Fick förresten en massa (3) komplimanger för mina glasögon. Att dom tydligen ska passa mig. De va ju trevligt! :)





Lämnade Elmia 17.45 för att snabbt ta mig hem. Raggardusch & sen vidare till Sanna. Jag har sååå dåligt lokalsinne. Tog mig ca 45 minuter att köra från Lerhagen till Habo. Buu. Men jag kom fram & det va himla mysigt. Hon har fått det sååå fint. När folket hölls ig borta passade jag på att fota. Lilla Salongen!

    

         


& Gustav är en riktig sötis!


Jag stannade inte så länge. För..



Pappa är uppe i JKPG så vi hade bokat bord på Palace Athena.
Jag, Erica, Tina, Pappa, Ida & Kicke.

God mat & trevligt. Men roligare skulle det bli.
Jag tyckte att vi kunde låtsas att någon fyllde år. Ställa oss upp å sjunga. Klunsade om vem som skulle sitta. Tillslut blev det av. Kicke fyllde 50 men de andra i restaurangen verkade inte tycka att de va lika roligt. Vi tyckte att vi livade upp med vår sång. För det kom fler visor.



         

När vi skulle sticka hände de roligaste. Betalning & precis vid ett ljus. Så Kickes pengar började brinna. & det som fick oss att skratta mest va att han försökte dölja det. Trodde att vi inte skull se. haha.

    


Efter en stund läste vi restan av gästernas tankar (personalens med förmodligen) & lämnade stället. Gick vidare till Pipes of Scottland. Mer i vår kaliber just då.

    

Det va såå kul. Länge sen jag skrattade så mkt.
Åkesson va me där förresten men han har betalt TV- licensen.

Sen va det min tur att fylla år.
Enda skillnaden va att när jag fyllde år hängde hela puben med. & folk ställde sig upp. Hihi.

Såhär lät det!





Klockan 24 slutade Alex jobba. Så jag hämtade honom å sen slocknade jag gott.



TACK!




Kommentarer
Postat av: Elin Mattsson

hahaha..ni är fan inte kloka! Måste tillägga att jag tycker Bobby ser ut som en vaxdocka som lika gärna skulle kunna stå på Madame Tussauds:P

2009-03-08 @ 15:15:18
Postat av: mathilde

Oj,oj det var kul.Du är ju längre än Bobby, men jag som stod kind mot kind med han kan konstatera att något ämne fanns under den huden.

2009-03-08 @ 21:42:35
Postat av: Tommy

SHIT!!!! Mycket trevligt inlägg!! måste ha tagit 500år att skriva dock, hehe!:P



Tycker också dina brillor är assnygga!!! Jag ska uppdatera mig lite själv snart! ...först blir det en vårjacka...en sak i taget lixom!:)

2009-03-09 @ 12:42:44
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0