OMG

Igår va de tusan party!



Började med att jag åkte hem själv. Fixade iordning mig. Rött läppstift & paljettbrallor. Körde ner till Alex på statoil för att lämna bilen.

    


Där kom gänget i limmon å hämtade upp mig. Vi drog vidare till Stefan.




Jag fixade mysstämninge under earth hour.




Där bjöds det ¨på tacos..

         


 

..& goda drycker





Vi shakade. Pratade djupt. Drack sprit. Tog en massa kort.

         

         


Klockan blev mycket. Vi trängde ihop oss i Limmon. Sjysta Johannes körde upp till Lerhagen så min love med kunde hänka.




Partyt fortsatte på väg till Sliver.

         


Å väl inne kan man nästan säg att vi röjde sönder stället ;P




Limmo. VIP. Champagne.
De e väl något man kan leva med!

    

         

    

             


         

    


Jag & Amanda hängde endel i baren. Mintuu bitte!



    


Sen röjde vi vidare.



         

         

    

         


Var e festen? Här e festen. 
När discogolven stängde fortsatte vi i limmon!

    


Nattamaten på evergreen satt fint den!




 

Jag hade super kul!




 


Kommentarer
Postat av: nanc

Fan va du e skön!

Älskar upplägget av bilder du gjort

mucho nice!

Ja skvaller.. hm..

lite hände väl

jag var tillbaka på hotellet vid halv sju på morgonen...

sjukt trött idag,,

ses om 4 dagar

tröööööttt

go natt

2009-03-29 @ 23:32:42
URL: http://nancy.sahyouni.blogg.se/
Postat av: Elin

du passade i luggeen :)

2009-09-04 @ 21:12:30
URL: http://eelinthieel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0